tirsdag den 30. oktober 2012

Tacos og kakao!

Det er koldt og skyerne hænger tungt over Michigan. I hvert fald Sparta og Cedar Springs. Jeg hygger med mig at læse noveller på nettet, og lytte til min nye CD som endelig kom ind af døren.
Dagen idag startede ud ret skidt igen, da jeg havde mavepine og hovedpine osv, men så gik jeg på kontoret - for jeg kunne bogstaveligt talt ikke stå op længere - og fik noget medicin, og så fik jeg det fint igen. Og så gik resten af dagen bare så godt! Min geometri lærer udspurgte mig om Danmark og vores højtider, og jeg elsker virkelig at fortælle om Danmark, så det var så hyggeligt. Og så stod jeg og ventede på Kristen foran kontoret - som jeg altid gør - og så kom Anna fra min Nutri og Foods klasse, og spurgte om jeg ville have noget american slik, fordi jeg jo havde været så venlig at lade hende smage min lakrids. Heldigvis var det bare en dejlig chokoladebar. (Uh, når ja, fik 100 procent på min Nutri & Foods test, så nu kan jeg lave mad! Alle dem der havde fået et A fik en slikkepind, og så var vi tre der havde fået 100 procent, og vi fik så et klister mærke, hvor der stod Bingo på... Ved ikke om jeg overhovedet fik det med hjem :-P)
Da Kristen og jeg kom ud holdt Dad klar og parat med bilen OG en kop varm kakao fra McD - med nye Holidy/jule papkrus! Så godt! For det var koldt.
Og så idag er det Taco-Tirsdag på Taco Bell! De havde lovet Tacos til hele Michigan (Mom siger hele USA, men det er jeg ikke sikker på) hvis nogen stjal en base (hvad end det så betyder) i the baseball game i søndags, og det var der åbenbart nogen der gjorde, så vi kørte også lige forbi Taco Bell og fik en Tacos hver. Hmmmmm!

Og så var der pakke fra Best Buy til mig, da vi kom hjem, med min nye cd, så det var så godt! Blev så glad!
Og så er der Mystery Dinner med the Youth Group imorgen, selvom det ikke er så mystisk mere, da de har fortalt os hvor vi skal hen... Vi skal på Chuch E. Cheese! Glæder mig så meget til at se hvad det er! Eller det var noget med mindre børn og leg og mad at gøre, og OST, men har aldrig været, så det glæder jeg mig faktisk det! Og så er det altid sjovt med the Youth Group.

Det var ikke så meget, bare en opdatering. Vi hører en masse om stormen, men det påvirker os ikke andet et lidt regn og nogle hårde vindstød en gang imellem.

Og så har mor og far (i DK) fået status rapport om mig, og der står at alt er godt, så det er jo godt... For alt er bare godt! Kan slet ikke begribe for heldig jeg er nogen gange. Man har hørt alle de historier om udvekslingsstudenter som bare havde det forfærdeligt, men jeg har lært at det alt sammen handler om indstilling. Nogen udvekslingsstudenter som påstår, at de har problemer, har det altså ikke altid så hårdt, som de tror, de har det. De fokusere bare på de helt forkerte ting. Jeg har lært at se på det store billede, og acceptere og prøve at lære af forskellene istedet for at blive overvældet og frastødet af det hele. Det tror jeg virkelig har hjulpet mig. Kan også se det på Sofia. Hun har den samme indstilling til tingene som mig, og selvom der er lidt problemer med en hostsister, så giver hun ikke op, og beklager sig ikke. Okay, lidt til Kristen og jeg, men det er helt okay, fordi så fik Kristen og jeg også lige nogle ting på plads :)
Det var som om da jeg gik ind til det her, havde en forestilling om at det ville blive en kæmpe kamp at tilpasse sig og bo hos en hostfamily, fordi vi blev stoppet med information om hvordan vi skulle ordne tingene, HVIS der var noget galt. Som om at der ikke fandtes en perfekt hostfamily, og det gør der heller ikke, men jeg er sørme kommet tæt på!

Knus og kram :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar